Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Προς ΕΦΟΤ κλπ δυναμεις!!!!!!!


Κύριοι βλέποντας το χάλι που επικρατεί στην χώρα δεν είναι δυνατόν
Να μην προβληματίζεστε όπως και εγώ για το μέλλον των αγώνων του 2011
Και ξέροντας ότι θα κάνετε τις επόμενες ημέρες συμβούλιο
Σας μεταφέρω  προβληματισμούς και  προτάσεις δικές μου και αρκετών συναθλητών μου.
Έχουμε μπροστά μας αρκετούς αγώνες 2 ημερών παράκληση να γίνουν σε μια ημέρα
Με 70μ η fita πρωί απόγευμα γιατί τα έξοδα είναι πολλά  και όλοι εμείς
Που ήμαστε εκτός Αθηνών δεν είναι εύκολο να αφήνουμε τις δουλειές  μας
Και να ξοδεύουμε 300 €  κάθε φορά που θα ανέβουμε στην Αθήνα.

Υστερόγραφο

Ένας αγώνας ακυρώθηκε  γιατί δεν είχε συμμετοχές
Ελπίζω να μην ακυρωθούν και άλλοι !!!!!!!!

2 σχόλια:

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

σωστός ο Παύλος!
συνυπογράφω Μέλτος

Vassilis είπε...

Όντως η ταλαιπωρία (και τα έξοδα) είναι μεγάλη για κάποιον ο οποίος απλά θέλει να κάνει το χόμπι του.
Άλλωστε εδώ συμφωνεί ο Μέλτος, ποιος είμαι εγώ που θα διαφωνήσω :)