Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

ΠΑΡΚΟ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΑΝΟΒΡΥΣΗ !!!!!!!!!!!




Μα  πας καλά;  θα κλείσεις τις ώρες σου να κάνεις τμήμα τοξοβολίας στην Ακαδημία Πέλοπος;  δε σου φτάνει το τρέξιμο σου όλη τη μέρα;;;  μου έλεγε η Νάντια.
Και να  η  Ακαδημία Πέλοπος Πατρών , 55 εγγραφές με 36 ενεργούς αθλητές που έχουν την ιδία τρέλα με εμένα  !!!!!!
Και τώρα τι;  Αγώνας τοξοβολίας πεδίου στην Πλατανόβρυση!!!  Που;  Πως;  Πότε; κλπ κλπ  κλπ.
Και να το Total Field Game  με δυο επίσημους  αγώνες παρακαλώ φέτος,  έναν  στο Πήλιο και έναν στην Πάτρα!!!
Και εκεί που τα πράγματα έχουν  μπει στην σειρά  τους έρχεται  και το τελειωτικό χτύπημα .
ΠΑΡΚΟ  ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ  ΣΤΗΝ  ΠΛΑΤΑΝΟΒΡΥΣΗ!!!!!!!!
Μα τι λες; πως θα γίνει; που εκείνο που το άλλο κλπ κλπ.
Ο Πατέρας μου μου έλεγε: Κάνε ότι πιστεύεις αλλά να το κάνεις  καλά. Να μην  βιάζεις τα πράγματα  και  να έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου .
Αυτό  κάνω λοιπόν και έχω εμπιστοσύνη στο συναίσθημα μου που στην προκειμένη περίπτωση μου λέει: Πάμε μπροστά γερά με δύναμη .
Επιμονή και Υπομονή. Με αυτό το σύνθημα θα πορευτώ και όταν βλέπω πολλά χαμόγελα θα αισθάνομαι  ότι πάνε χαλάλι οι κόποι μου, η υπομονή της Νάντιας …  και ότι  τα καλύτερα έρχονται !!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

!!! είναι η τρέλα μας ,είναι τρόπος ζωής..!!

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Καλό δρόμο, καλή δύναμη και καλή διασκέδαση!